TOPlist

pomoc s modelovanim

Připravované nebo již hotové skiny a textury pro autobusy, objekty, apod...

Re: pomoc s modelovanim

Příspěvekod Tomko00 » 13 bře 2013 14:26

Preboha, pitrsak, už choď do prdele a neukazuj sa tu. Nikto na teba nie je zvedavý.

/// Odporúčam pokračovať v Odpade.
Naposledy upravil Tomko00 dne 13 bře 2013 14:31, celkově upraveno 1
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

Re: pomoc s modelovanim

Příspěvekod pitrsak642 » 13 bře 2013 14:31

vis co dej mi pokoj a bude klid .ja tady zadny vulgarismy nepisu nikoho nenapadam,nikomu nenadavam,respektuji pravidla a to co napisu jako nazor ti muze byt ukradeny. domluvil jsem a jestli mas jeste nejakej problem tak si ho nech laskave prosebe.
Uživatelský avatar
pitrsak642
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 347
Registrován: 22 pro 2012 14:00

Re: pomoc s modelovanim

Příspěvekod johnny6329 » 13 bře 2013 14:31

hele poradite mi potřebuju proste pruhlednou texturu-naprikald mam model zastavky-přístřešku a dam to tam aby tam bylo napřiklad okno a aby bylo pruhledny třeba u busu jak mate čelni sklo tak je pruhledny a to prave potřebuju neco co mi to zpruhledni aby bylo přes to vidět ale aby bylo vidět že tam je sklo
johnny6329
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 538
Registrován: 25 dub 2011 19:29

Re: pomoc s modelovanim

Příspěvekod pitrsak642 » 13 bře 2013 14:33

zkus to udelat tak jsem ti tp psal v pm a nebo to co potrebujes zkusit najit na stavajicim modelu ci texture .nwm proste zkousej.ja jsem se taky musel naucit modelovat. ;)
Uživatelský avatar
pitrsak642
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 347
Registrován: 22 pro 2012 14:00

Re: pomoc s modelovanim

Příspěvekod Tomko00 » 13 bře 2013 14:33

Nastav na ten objekt (sklo) priehľadnosť, a potom do sco pripíš toto:

Kód: Vybrat vše
[mesh]
objekt.o3d

[matl]
textura.xxx
0

[matl_envmap]
envmaptest.bmp
0.85

[matl_alpha]
2


Pitrsak: Už zalez preboha, zase nevieš vo co gou. Jeden o voze druhý o koze.
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

Re: pomoc s modelovanim

Příspěvekod pitrsak642 » 13 bře 2013 14:35

jo jeste jsem si vzpomel ze jestli nechces aby se ti to lesklo tak smaz z texture envmap :)
Uživatelský avatar
pitrsak642
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 347
Registrován: 22 pro 2012 14:00

Re: pomoc s modelovanim

Příspěvekod Tomko00 » 13 bře 2013 14:42

Aby mal biele sklo nie..?
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

Re: pomoc s modelovanim

Příspěvekod pitrsak642 » 13 bře 2013 14:52

ten soubor ti akorat smaze lesknutí
Uživatelský avatar
pitrsak642
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 347
Registrován: 22 pro 2012 14:00

Předchozí

Zpět na Skiny a textury

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků