Vim, ze reaguju na neco pet let staryho, ale myslim ze to ma porad platnost.
rpopo píše:...Rozumiem ťa. Bohužiaľ, tozo bez fototextur spraviť neviem, pretože niesom až tak zbehlý v kresliacich programoch...
Je par zasad ktery to chce delat, neni to umeni, je to o tom ze si na to bud clovek prijde nebo mu to nekdo rekne. Jedna z nejdulezitejsich veci co se barev tyce:
Kdyz ma mit neco sytou barvu, nikdy to nedelej sytou barvou v grafickym editoru. Tzn. Kdyz je neco bily, udelej to sedy...
Priklad:
Vidis, to je repaint na Citaro do Stetinskejch barev. Koukej, ze jsem nikdy nepouzil sytou barvu (cili to kolecko s vybranou barvou neni nikdy v zadnym rohu). Je to proto, ze ty kdyz vyberes uplne v rohu - cili absolutne sytou barvu, tak naprosto znicis model, protoze v absolutne syty barve nejde udelat stinovani, nejde poznat kde je jakej zahyb, zkratka jakykoli detaily modelu naprosto zaniknou - cili vsechno vypada jako jednolita omalovanka ala vBus.
Vidis, ze ve hre to pak vypada daleko lip, i kdyz tady uznavam, ze jsem to s tou sedou prehnal. Je to castej problem kterej tady ctu, ze se vam nelibi barva a autor oponouje tim, ze pouzil presne tu barvu, ale bohuzel ani z fotky se casto barvy neprenesou tak, jak by mely a chce je obcas dolatit...