Stránka 129 z 207

Re: Screenshoty ze hry - rozpracované/soukromé projekty

PříspěvekNapsal: 14 čer 2018 21:43
od rpopo
Inač, staviaš s podkladmi mapy na spodku ? :)

Re: Screenshoty ze hry - rozpracované/soukromé projekty

PříspěvekNapsal: 15 čer 2018 18:42
od SU18
Síce používam satelitné snímky z google maps ale na mape tie podklady nemám. Neviem ako to tam dostať.

Re: Screenshoty ze hry - rozpracované/soukromé projekty

PříspěvekNapsal: 15 čer 2018 18:53
od autobusák22

Re: Screenshoty ze hry - rozpracované/soukromé projekty

PříspěvekNapsal: 15 čer 2018 19:04
od Peterson
Nemusí fungovať vždy - in fact, mne osobne to nefungovalo nikdy.

Re: Screenshoty ze hry - rozpracované/soukromé projekty

PříspěvekNapsal: 15 čer 2018 23:05
od rpopo
A nemal si potom problém, že sa ti dve ulice nestretli kde mali ? Ja som napríklad staval Krásnu a ulica Golianova by sa mala pretnúť s ulicou Opátskou, teda tam kde je v Krásnej obratisko. Ale nepretla sa. V skutočnosti je to posunuté o niekoľko sto metrov. Premeral som všetko ešte raz a sedí to, tak problém teda musel nastať pri uhloch natočenia. A aj nastal a to priamo na Ukrajinskej a celej Krásnej. Tie uhly som opravil, no oprava Ukrajinskej by znamenala posunúť kompletne celú Krásnu nad Hornádom o niekoľko metrov a to je neprípustné, pri tom počte objektov. Zvolil som teda stratégiu že toto tam nechám ako to je, voľným okom to je nepostrehnuteľné a že niečo úplne nehrá si človek všimne až keď pozerá mapu z pohľadu editoru. Tebe sa také nestávalo ? Dĺžky ciest premeriavam pravítkom cez google earth, ale bez podkladov to je v prípade tvorenia mapy kde sa musia ulice nejakým spôsobom spojiť alebo pretnúť s inými na konkrétnom mieste, to robí dosť problémy.

Skúšal som si pokusne nahodiť aj podklady, a mne to fungovalo, skúšal som aj vygenerovať terén a fungovalo aj to.

Re: Screenshoty ze hry - rozpracované/soukromé projekty

PříspěvekNapsal: 16 čer 2018 13:50
od SU18
Samozrejme, že v prípade spájania ciest sú aj kompromisy. Bez podkladov to nikdy nebude presne. Kvôli tomu, že som zle natočil Popradskú kvôli linke 17 som musel urobiť Bardejovskú a Jedlíkovu ešte raz keď som chcel rozchodiť 10-tku. Povedal by som, že niektoré úpravy keď sa prejde po mape s vozidlom nie sú postrehnuteľne, že to úplne neleží tak ako by malo. To skôr v editore. Podarilo sa mi spojiť KVP z oboch koncov bez nejakých väčších problémov. (Moskovskú tr. s Toryskou a Triedu KVP s Popradskou) Pri stavaní som vytváral súčasne spliny z oboch strán a sledoval kde sa asi pretnú aby to zhruba sedelo.

Pokiaľ ide o podklady aj keby som to teraz už rozchodil tak určite by som nemal náladu začínať od nuly. Mne nešlo o to mať úplne 100% mapu KE skôr len niečo čo to bude pripomínať.

Re: Screenshoty ze hry - rozpracované/soukromé projekty

PříspěvekNapsal: 16 čer 2018 14:13
od Peterson
Atmosféra tam je, o tom niet pochýb, podchytil si to naozaj dobre. Ak sa ti podarí to všetko urobiť tak, aby to naozaj vyzeralo dobre, tak máš výhru vo vrecku, lebo čím menej chýb a nedokonalostí na mape máš, o to menej ich človek hľadá. Ak hneď na prvý pohľad vidí naozaj super výsledok, tak nebude hľadať chyby - bude hľadať to dobré. Je síce fajn mať presnosť, aj FSX ju má, ale je to škaredá hnusota. Ako OMSI.

Výhodou je, že v OMSI nespravíš naleštené hovno, lebo to chce riadny skill aby to aspoň trochu vyzeralo. Som si na 100% istý, že ani Viedeň, a ani Hamburg nie sú úplne presné, určite je to všetko prikrášlené. But damn, vyzerá to skutočne dobre. AfG to nevie, ten ide za maximálnym realizmom, čo mu samozrejme škodí, lebo to nakoniec trvá dlho a netrpezlivoť bolo veľmi dobre vidieť už v minulých mapách, kedy pôsobili nedokončene a mali kopu chýb, okrem toho, že estetickosť bola riešená úplne na konci, aby to nejak vyzeralo.

Ako vravím, ten look tam je. A to je hlavné. Preto Hamburg vyhral. Preto mala Viedeň úspech. Preto sú benchmarkom. Preto je dnes Hamburg prerekvizitom pre mnohé addony. Praha kvôli plethore objektov, ktoré sú funkčné, Hamburg kvôli plethore objektov, ktoré sú pekné. Viem veľmi dobre na čo sa chcem pozerať.

Re: Screenshoty ze hry - rozpracované/soukromé projekty

PříspěvekNapsal: 16 čer 2018 15:24
od N3rpsTV
Dlouho jsem tu nic nepřidal, ale teď to nebude z nových úseků, ale z provozu!

[WiP] Mapa Kostelov - zastávka Stará Tržnice
FB stránka - obrázky z tvorby

Obrázek

Re: Screenshoty ze hry - rozpracované/soukromé projekty

PříspěvekNapsal: 16 čer 2018 23:01
od Martin_S
Ještě mě tak napadá věc ke stavění reálných map - dají se někde sehnat podklady z mapy.cz? Co se týče hlavně ČR, mají celkem kvalitní mapy, i letecké snímky, osobně je používám nejraději a v editoru by se s nimi nemuselo dělat úplně špatně.

Re: Screenshoty ze hry - rozpracované/soukromé projekty

PříspěvekNapsal: 23 čer 2018 23:40
od Petricekvoz
Obrázek