Stránka 2 z 4

Re: Príbehy z Omsi

PříspěvekNapsal: 01 říj 2015 16:13
od stefek200
Jasně,ten první se mi nehorázně líbil,tak proč nenapsat další. ;)

Re: Príbehy z Omsi

PříspěvekNapsal: 23 říj 2015 19:02
od jozef1479
Obrázek

Re: Príbehy z Omsi

PříspěvekNapsal: 23 říj 2015 19:07
od jozef1479
Obrázek

Obrázek

Re: Príbehy z Omsi

PříspěvekNapsal: 23 říj 2015 19:40
od MicKys
Bude príbeh? :?:

Re: Príbehy z Omsi

PříspěvekNapsal: 23 říj 2015 20:16
od jozef1479
Je to možné ;)

Re: Príbehy z Omsi

PříspěvekNapsal: 23 pro 2015 22:43
od jozef1479
Diel druhý - Rozšírenie môjho pracoviska.

21.10.2015

Tak, fanúšikovia hry OMSI, autobusáci . Mám tu pre Vás môj druhý príbeh. Dlhší čas som uvažoval o napísaní ďalšieho príbehu, no škola nepovolila, takže som si našiel čas napokon až teraz, keď nám začali prázdniny. Ale nejdem rozoberať dôvody mojej absencie.

-----------------------------------------------------------------------------------

Zavítajme teda do Dolních Kounic, kde máme momentálne jeseň - október. Upršaný trošku , ale dalo sa to zniesť.
Počas leta som pracoval iba na linke 512 , teda Dolní Kounice - Trboušany, smyčka
Od septembra po schôdzi som bol zahrnutý medzi šoférov aj linky 154 , ktorá začína v Dolních Kounicích a končí železničnou stanicou v Moravských Brániciach
Ja som sa cez leto sťahoval z Dolných Kounic do Nových Bránic, teda hneď do vedlajšieho mestečka. Býval som na konci , neďaleko cintorína, kde sa už cesta stáčala doprava na most, ktorý viedol k Moravským Brániciam. Malý jednoposchodový rodinný domček, s garážou. Úplne postačujúce pre slobodného chlapa- autobusára. Bavilo ma robiť túto prácu. Jazdil som na 512 - ke s Karosou C954 , staršou, ale slúžila a na 154 - ke som jazdil buď SOR-om C10.5 alebo Karosou C734.40 v klasickom bielo-modrom prevedení . Aj/na tejto linke slúzilo autobusy dobre. S C734 - kou som velmi rád jazdil, nakolko sú to fakt super autobusy a ten liazkový motor, slasť pre uši. Toť k zmenám, dnes tu máme vypráveníčko o 2 jazdách.

21.10.2015
-------------

Ráno ako obyčajne som vstal o 6:00 . Ranná hygiena. Dnes som mal času dosť. Prvú jazdu som mal ísť dnes až o 10:01 z Kounic do Trboušan. Tak som si mohol porobiť robotu okolo domu. Počistil som okolo domu, chodník pred domom. Auto som si umyl. Moja super Lada . Pozriem sa na hodinky, 9:25. Vzal som kluce od auta, nasadol do Lady, a vyšiel na cestu. Zamkol barák, garáž a mohlo sa vyraziť . Spoza mrakov sa škerilo trošku slnko ale nič extra, cesta mokrá ešte z večerného dažďa, no nič moc. Lada si drala cestu mlákami, pomaly som sa presúval cez Dolné Kounice. Ludi vsade dosť, aj na zástavke sa zbiehali. Pri zámku smerovka doprava, vyjsť ten kopec smrti :D , za ním dolava a po tej denglavej, drgavej, deravej ceste 60-kou smer garáže. Pri garážach som zastavil, vystúpil a vzal do pravej ruky kluce od vrát na garáži. Rozvoril ich a tam bola C954 - ka. Odomkol som dvere, usadol za volant a zasunul klúč do zapalovania. Elektronika nabehla, neutrál, spojka, a pootočenie klúčikom. Motor chvílu kuckal ale po 5 sekundách naskočil. Stisol som knoflík pre zatvorenie dverí, ihneď zapol kúrenie , vonku bolo čosi vyše 6 stupňov. Pridával som plyn, aby som dofúkal vzduch do brzd. Zatvoril som šoférske dvierka, vzduchu bolo dosť , mohol som sa pomaly
pohnúť z garáže. 1-ka, pomaly sa vytrepať z garáže a ideme. Zatvoril som garáž - Lada ostala pri garáži. Čas - 9:50 . Pohol som sa od garáží, smer: Dolné Kounice. Len čo som vyšiel na hlavnú, páka do 4-ky a trošku tomu pridať. Tachometer ukazoval 60 , to postačovalo. Pred značkou D.Kounice retardérom na 50.
Zákruta, kopec smrti, dolava, a potom už len na námestie. Zastavil som pred zástavkou, nastavil si IBIS , Linka: 51200 , Cesta: 01 .
10:00, podišiel som na zástavku, otvoriť dvere, nastúpilo 5 ludi, 3 si štikli, 2 kúpili lístky. Zavrieť dvere, smer Trboušany. Na druhej zastávke na kopci + 3 cestujúci.
Počasie sa nám kus zmenilo, už začalo zaprchávať, tak som musel stierače zapnúť. Na predposlednej zastávke vystúpili všetcia cestujúci, takže som na výstupnú došiel už len s prázdnym autobusom. Už bolo v autobuse 15 stupnov, tak som to z maxima stiahol na polovicu. O 10:15 som nabral 2 pasažierov z prvej zastávky, na druhej bolo 10 ludí, což ma celkom tešilo. Aspoň nešiel človek sám. Na predposlednej zastávke, čož je na kopci, som vyložil 5 pasažierov. Ostatní vysadli na výstupnej v Dolných Kouniciach.

Po zatvorení zadných výstupných dverí mi zvonil mobil....

Vraj mám ísť potom linku 154 o 13:10 z Kounic do Moravských. Autobus vyloží cestujúcich a pôjde do garáží.

Zložil som a pokračoval v linke 512 , Skončil som linkou o 12:25. Po vyložení cestujúcich som vzal C-čko do garáže a čakal na kolegu, kým dovezie C734 - ku.
Tá dorazila o 12:59.
- Nazdar Petře.
- Servus , Jozefe. Tak tu ju máš, ideme na výmenu dnes zas.
- No. Dispečer volal, že sa meníme. Mne to nevadí. Som rád, že dnes s touto nádherou pôjdem. Tak sa maj.
- Nazdár.

Podali sme si ruky, vybehol som po schodoch do autobusu, vhupsol do vzduchovky a zatvoril dvere. Bus už príjemne vykúrený, teplomer ukazoval 17,2 stupňa. Kúrenie som stiahol na 1\4. Svetlá rozsvietené, Liazkový motor priadol, davaj stupeň edon a poďme do D.Kounic. Po vyjdení na cestu smerom na Dolné Kounice som tomu pridal. Z 3 do 4 a plyn. A hned 70 na tacháči. Na námestie som došiel o 13:05. Fuu, ešte 5 minút k dobru. Nastaviť : Linka - 15400 , Cesta - 01
Zastavil som na zástavke, roztvoril dvere, nastúpilo mi 15 ludí. Po zatvorení dverí som sa pomaly vydal na cestu. Dolava, cez jednoprúdovku, potom to prešlo do klasickej cesty dvojsmernej. Na tachometri 40 km\h. Jeden pán, čo sedel na prednom sedadle na pravej strane, sa dal so mnou do reči. Vraj cestuje domov, že ktoré nástupište pre tú stranu. Tak som mu poradil. Poďakoval mi, a rozhovor neostal len pri tejto otázke. Rozprával mi o tom, ako on bol kedysi šoférom autobusu, na starých Pragách a Ešelkách. Aj Karosy zažil. Bolo sa teda o čom rozprávať. Rýchlejšie mi ubehla cesta. O 13:25 som vyložil ludí a o 13:36 naložil tých, čo prišli vlakom. Nastúpilo 25 ludí. Počasie sa kúsok umúdrilo, už aspoň nepršalo. A sem-tam vykuklo slnko. Vzduchovka odvádzala svoju prácu - pružila, ako mala, motor priadol pravidelne. Zapol som si rádio, dal si tam vlastné CD a počúval muziku. O 13:55 som vyložil posledných cestujúcich ...
A takto mi pomaly ubehol dnešný deň. Večer som zaviezol 734 - ku do garáže a vrátil sa na Lade domov.

.... Niečo dobré zhltol a pobral sa k spánku.

Re: Príbehy z Omsi

PříspěvekNapsal: 23 pro 2015 23:00
od Solaris7777
Velmi dobré ;) krásně se to četlo :D

Re: Príbehy z Omsi

PříspěvekNapsal: 23 pro 2015 23:01
od Apache2015
pravda :) , krásne príbehy , niečo mi hovorí , že by si mohol byť spisovatelom :P

Re: Príbehy z Omsi

PříspěvekNapsal: 23 pro 2015 23:24
od FantomCZ
to je nádhera :)
chceme další příběhy

Re: Príbehy z Omsi

PříspěvekNapsal: 23 pro 2015 23:24
od jozef1479
Ja už ním aj tak trochu som :) Píšem sem, potom polnohospodarske pribehy na ls czech forum a do dennika si pisem Gta: San andreas s vlastnymi postavami, okolim a pribehom.

PS: Gta-ciek mam uz niekolko napisanych ;)