Takže, zdravím Vás, dnes tu máme môj prvý príbeh, dúfam, že sa Vám bude páčiť
Diel prvý - Linka 512 a porucha
Tak, ráno som vstal ako vždy o 5:00 a dal si sprchu. Niečo som si zahryzol a vzal kľúče od auta a od garáží pri Trboušanoch.
Nasadol som do Žiguláku a hore kopcom som to ťal smer garáže
Keď som došiel na miesto určenia, odparkoval som si žigulíka pred správcovým domom a išiel ku garážam, zaštrngotanie kľúčov, zavrzgánie dverí na garážach, odomknutie autobusu.
No, dnes bolo v pláne jazdiť až do nejakej 16:00 hodiny.
Usadol som za volant SORU C.10.5 m , vložil kľuče do zapaľovania a stisnutím tlačitka nakopol elektriku, keďže v noci pekne tuhlo, bolo okolo -12 stupnov, tak som mal obavy, či túto mašinku
aj preberem k životu, no svetu div sa, naskočil na prvý šup . Prvé čo som urobil, hneď som zapol kúrenie v autobuse, nech sa pekne vyhreje, nastavil som aj odhmlievanie skiel, aby som aj dačo videl .
Hodinky mi ukaozovali 5:30 čo bolo celkom v pohode, pretože z D.Kounic som mal vyrážať 6:03 , no, bus sa mi podarilo trochu vyhriať, vyšiel som s ním von, zavrel garáž a pomaly sa vydal na cestu do Dolních Kounic. Nastavil som si linku, trasu, všetko čo bolo potrebné, vytlačil cestovný poriadok cez kasu a už len čakal na cestujúcich. Prvú várku som odviezol v pohode, druhú z trboušan dole taktiež. Po jazde Trboušany - Dolní Kounice v čase 10:18 - 10:25 som odstavil autobus na nástupišti, a odbehol si dať teplú kávičku so zákuskom do najbližšej cukrárne .
Sadol som do autobusu, bolo tak nejakých 11:05 , a čakal som v autobuse, nemal som čo robiť, tak som si pustil rádio, o 12:03 som nabral pasažierov do Trboušan a asi v polke cesty mi akosi začal haprovať bus, dobre nezatáčal, a musel som viac pridať plyn aby vôbec podchytil otáčky. poponáhľal som sa do Trboušan, vyložil pasažierov o 12:10 a autobus odstavil pred jedným domom hned vedla Trboušanskej točny. Jeden pán bol taký dobrý a vzal ma až ku garážam, rýchlo som otvoril vráta číslo 2 a odomkol dvere na staručičkej B732-ke, ktorá bola samozrejme stará už a bola využívaná len v záložných situáciach . Kľúče do zapaľovania, a chvíľa pravdy , pootočil som znovu kľúčom a karosa nenaskočila , no nič, skúsil som to ešte raz a na 2x sa mi to už konečne podarilo, hneď som jej pridával, nak sa zahreje , z garáže stúpaly emisie z výfuku no darmo no, karosa je karosa , hneď som naplno zapol kúrenie, pomaly vyšiel z garáže na 1-ke von a vystúpil z karosy, zavrel som len vráta a utekal na Trboušanskú točnu, bolo už 12:16 . nastavil som rýchlo na točne linku, trasu, nabral pasažierov a už sme fičali, na karose sa dobre šlo, s tým veľkým volantom som mal pocit, že fakt niečo šoférujem za trboušanmi ten mierny kopček, fuu, fučala chudina na 3-ke, ledva ledva sme to vyšli potom som to ale rozpálil, dal do 4-ky a 3/4 plynu no hned chytila odpych po rozbehu som vyradil rýchlosť a šli sme na voľnobeh, pred zákrutou som to stiahol na nejakých 60-55 km/h. Na zástavku Trboušanská sme dorazili v poriadku, len pasažierom bola pekná kosa Vzal som 3 pánov a na neútrali dole z kopca už keď mi tam nabehla 40-ka, vrazil som tam 3-ku a začal jemne prihamúvať dole kopcom, na stopke som zastal, pozrel sa , či dačo nejde, a vyrazil smer posledná zastávka došli sme v pohode, a zas sa mi len overilo, že niet nad starú dobrú karosu aj keď sa zapotila ale opäť to raz zvládla .
Koniec
[spoiler=Na fotkách niektoré momenty . ]
[/spoiler]