Man Caetano CNG 12M ČČSAD Trojkovice na lince 452, jeden z nově dodaných 2 sol a 2 kloubů poprvé v provozu. nahradí 1x Karosu B731, 1x Man EN92 a 2x Man GN92
Karosa B731 ČSAD Trojkovice s motorem Mihr a převodovkou ZF na lince 452, blíží se její konec. Konečně jde vnitřní jak jsem chtěl (funguje to tak jak u základních manů třeba), barvu už jsem opravil na červenou.
Poprvé v provozu jeden z pěti nových SU IV LE CNG 12M ČSAD Trojkovice, zde linka Zlín-Liptál-Vsetín. Hned 1. zastávka a už plno, asi sem přiště hodím klouba, třeba C943 kdyby byla. To tam chybí jen pár sedících a pár stojících by se dalo přidat, ale stejně by se nevešli všichni.
Solaris Urbino IV CNG 12M ev.č. 115 DPMČB na lince 3 Blbne mi jen toto, jinak věci z Ruhr verze jdou jak mají. Ještě upravit textury interiéru a je to. Tvl, líbání v buse.
Man Caetano CNG 18M na lince 404 v Havířově, druhý z vozů co vyjel do provozu.
only in our country CZ B741 no. 127(not in service) 15Tr no. 01 historic <3+RTO and 267 Come take a ride with noisy 15Tr in Budweiser, limited edition! : D ZF! Škoda 21tr(ab)/22tr forever!
Já myslel, že OMSI 2 nepodporuje nastupování kaštanů do kloubu. Podotýkám, že kaštan na té zastávce stál ještě než jsem přijel a pak místo aby šel ke druhým dveřím, tak zamířil rovnou ke kloubu. Také tam s tímto kaštanem stál i druhý kaštan, který ale nastoupil normálně předkem.