Otevření komerčního terminálu na původně soukromém letišti Airbusu v Laurenzbachu si vyžádalo nákup pěti vozů C2GL, které zajišťují nově zřízenou linku 828 sloužící jako napaječ západní části města k letišti a k dálkovým vlakům ve stanici Laurenzbach-Niederburg.
Hned v prvních dnech se však čerstvě dodané vozy potýkají s některými problémy s elektronikou a například dnes porucha zámku dveří na voze 4104 v autobusovém koridoru Pestalozzistr. způsobila zpoždění hned na několika linkách ve večerní špičce. Z manipulačního stanoviště na Willy-Brandt-Platz nicméně téměř ihned vyjel ersatzwagen v podobě sólo vozu 2954 a spoj tak byl opožděn jen o dvanáct minut; kratší vůz se navíc rychleji propletl uličkami Westendu a díky tomu odjel následující spoj z Niederburgu téměř na čas.
Cestou zpět v zastávce In der Locke u depa SLZ cestující přestoupili do přistaveného - byť méně kapacitního než CapaCity - kloubového vozu O530G ev.č. 3865, který zbytek pořadí po skončení špičky odvozil bez většího diskomfortu. Vůz C2GL 4104 po přibližně patnácti minutách omezování provozu v úzkém koridoru manipulačně odjel do depa k další diagnostice softwaru.