Stránka 4 z 6

Re: [Test] Brzdná dráha autobusů (ABS vs. bez ABS)

PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 22:39
od Vitas
Ja dam priklad ze zivota: Jedeme takhle s oteckem (mechanik ve velky autodoprave + ridic dalkovejch autobusu a semtam Magnumu, kdyz je potreba) se Sprinterem z autodopravy. na silnici krasny 2 cm cistyho snehu, pred nama krasna tahla zatacka, fotr ze to vezme smykem... Jak chytil za rucku a pridal plyn, tak to zacalo piskat, blikat, nevim co vsechno, najednou nam to pribrzdilo vnejsi kola a my sme se malem valeli v prikope a to jen proto ze nam nedoslo, ze ten kram ma ESP. Takze je pravda to co tady pise Pall, King apod. Jsou to supr veci, ale proste ne pro lidi, ktery umej ridit. Pardon ze to takhle musim rict ale je to tak...

Re: [Test] Brzdná dráha autobusů (ABS vs. bez ABS)

PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 22:57
od Pall
Vitmen. Tam je jinej problém. Není na škodu když ti systém přibrzdí odlehčená kola a to především hlavně na hnané nápravě. To je naopak užitečnej prvek při tahu, protože mimo jiné plní tím funkci "falešné regulaci svornosti diferencíálu" a to je příznivý efekt, ale rozhodila Vas druhá věc přídružné funkce ESP a to že vám omezila výkon motoru a to je pak dusno když člověk chce a na jednou do toho strčí nečekaně prsty umělej prvek:)

Re: [Test] Brzdná dráha autobusů (ABS vs. bez ABS)

PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 23:06
od kosak
:lol: :lol:

Re: [Test] Brzdná dráha autobusů (ABS vs. bez ABS)

PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 23:21
od Pall
Kosmen stupňuje:) Jeden, teď dva chechtáci:) By se dalo požížít pro přehlednost, pro účel záchytných bodů "záložeků této asi dlouhé debaty:)
Tome. Chtělo by to asi další test!:) Např. co se dále nabízí "těžiště busů ve hře":)

Re: [Test] Brzdná dráha autobusů (ABS vs. bez ABS)

PříspěvekNapsal: 18 dub 2011 23:57
od TomsonTom
Příště plánuju rozjíždění do různých kopců za různého počasí. Jsem zvědavej na tu diskuzi o ASR tady na fóru... :lol:

Re: [Test] Brzdná dráha autobusů (ABS vs. bez ABS)

PříspěvekNapsal: 19 dub 2011 06:12
od Rohatej
No co, i s ASR se dá krásně couvat z kluzkýho kopce dolů. :) Když jsem dělal autoškolu na traktor (bylo to zrovna, když bylo nejvíc sněhu a bylo denně -20°C), tak mi učitel svěřil jeho Octávii (zase :)) a od měl odvést traktor majteloj před barák, protože prohnoval silnice a já měl jet za ním. Hned z výjezdu z areálu, kde parkuje traktor byl docela kopec, na kterým jsem musel zastavit a ASR neASR, doklouzal jsem až dolů. :D

Re: [Test] Brzdná dráha autobusů (ABS vs. bez ABS)

PříspěvekNapsal: 19 dub 2011 15:07
od Pall
No jo, ale herně je ASR v pořádku. Já tam minelu nevidím:) prostě starej systém. Odpojit přívod paliva a obnovit a nic jinýho neumí a ještě mu to dlouho trvá, ale v této době asi technologicky normální:)

Re: [Test] Brzdná dráha autobusů (ABS vs. bez ABS)

PříspěvekNapsal: 20 dub 2011 16:35
od puma19944
Tom nedal by si tu mapu co si robil ten brzdny ucinok tu na stiahnutie :)? Chcel by som si to vyskusat,ale newm robit s editorom.

Re: [Test] Brzdná dráha autobusů (ABS vs. bez ABS)

PříspěvekNapsal: 01 čer 2011 16:26
od Dom
Velice zajímavé,ale to ABS mi připadá,že ve skutečnosti je ABS rychlejší a po kratších intervalech.Nevím jak to bylo v době kdy se hra "odehrává" ale nemyslím,že by to bylo až takhle dlouhé.Ve skutečnosti ABS přeruší brzdění 100x/s (v dnešní době).

Re: [Test] Brzdná dráha autobusů (ABS vs. bez ABS)

PříspěvekNapsal: 01 čer 2011 17:26
od KingFrame
To si z nás děláš srandu a nebo to myslíš vážně? Víš Ty vůbec co to ABS je? Ne, jinak, víš vůbec něco a nebo jsi technický analfabet? Chlapče, 100x za vteřinu je naprostý nesmysl! Kdyby si napsal 10x, už by se to dalo brát, protože on to ten systém zvládá maximálně 16x za vteřinu.