od VonShark » 12 úno 2015 14:52
Já mám taky postarší notebook, s procesorem i5 2410M, grafiku GeForce GTX460M (1,5 GB GDDR5), 4 GB RAM DDR3, na Grundorfu mi to v mém OMSI 2 s Karosou B951E, vylítne až ke 150 FPS, stabilně se to pohybuje mezi 75 - 100 FPS po celé mapě. Ale jakmile zapnu Berlín, je zle... Tam to mám bez spawnutí autobusu, cca ~25 FPS na Rathaus Spandau.
Jak mám co nastaveno:
Záložka Grafika:
Cílový počet FPS: dávám na 30 - 60, uvolní se systémové prostředky pro další oblasti hry.
Počet sousedních tilů: 2 nebo 3, bohatě to stačí.
Max. vzdálenost zobrazovaných objektů: 700
Min. velikost objektu (vel. obrazovky): 1,30% na odlesky 4,60%
Odlesky v reálném čase: šetrné
Particle systems: zapnuto
Max particles per emitter: 100, pouze hráčovo vozidlo, bez PS v odlescích (no PS in reflections)
Efekt sl. záře: zapnuto
Načítání objektů: oboje na max.
Stencil Buffer efekty: zapnuto pouze odrazy při dešti (stíny a odrazy chodců vypnuto)
Záložka pokročilá grafika:
Zde mám vše v základu pro vestavěný preset PC 2013, jen mám max. paměť pro načtení textur ve vys. rozlišení nastavenou na 1 GB (1024MB)
AI doprava:
Naplánovaný provoz (auta): 40 - bohatě to stačí, plánované (busy): 1000
Naplánovaná vozidla s JŘ: priorita 4 (max.)
Hustota provozu: 100%
Zaparkovaná auta: 50%
Maximální počet lidí: 350
Počet cestujících 150%
I když z tohoto nastavení slezu třeba na preset PC 2006, na Spandau mi to FPS stejně nezvedne, možná o 2 - 3 FPS.
ASUS TUF GAMING Dash F15 - CPU: Intel Core i7-11370H, 3,3@4,8 GHz Turbo, grafika: nVidia GeForce RTX 3070 - 8 GB GDDR6, RAM: 16GB DDR4, HDD: 2x1 TB NVMe SSD