TOPlist

3DS Max mapování textur na křižovatku

Pokud máte problém týkající se hraní OMSI, sdělte ho zde.
Pravidla fóra
Pouze modrá obloha po načtení mapy? Mapu projeďte MapToolem, chybějící objekty a spliny napište do fóra Hledám. Pokud nic nechybí a máte pouze modrou oblohu, napište dotaz sem.

Přikládejte logfile (do tagu CODE).

3DS Max mapování textur na křižovatku

Příspěvekod Kuba J. » 16 dub 2014 10:44

Jak v 3DS Maxu jednoduše namapovat texturu(y) na křižovatku? Jde mi o jednoduchou křižovatku, bez chodníků, bez pruhů.
Uživatelský avatar
Kuba J.
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 335
Registrován: 26 dub 2011 19:52
Bydliště: Hradubice

Re: 3DS Max mapování textur na křižovatku

Příspěvekod MarekZ » 16 dub 2014 11:52

Ak máš na mysli iba čistý asfalt tak ja používam modifikátor UWV Map, tvar Box, veľkosť "boxu" 10m x 10m x 10m a opakovanie textúry (U x V x W) používam 3 x 3 x 3. ;) Snáď som pomohol. ;)
//Ak máš nejaké ďalšie otázky kludne sa pýtaj aj cez PM. ;)
Uživatelský avatar
MarekZ
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 1977
Registrován: 03 lis 2011 18:21
Bydliště: Bratislava

Re: 3DS Max mapování textur na křižovatku

Příspěvekod Kuba J. » 21 dub 2014 18:18

Asi bych to potřeboval nějak podrobněji. Zas tolik s 3D modelovacími programy neumím, dříve jsem dělal v 3DS Maxu objekty a busy do SimTr, ale to jsem si vždy vystačil s Material editorem. V únoru jsem se pustil do tvorby reálné mapy do OMSI2, ale na tvorbě křižovatek - na tom mapování textur jsem se zasekl :oops:.
Uživatelský avatar
Kuba J.
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 335
Registrován: 26 dub 2011 19:52
Bydliště: Hradubice


Zpět na Poradna

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků