TOPlist

Tvorba budov do OMSI

Pokud máte problém týkající se hraní OMSI, sdělte ho zde.
Pravidla fóra
Pouze modrá obloha po načtení mapy? Mapu projeďte MapToolem, chybějící objekty a spliny napište do fóra Hledám. Pokud nic nechybí a máte pouze modrou oblohu, napište dotaz sem.

Přikládejte logfile (do tagu CODE).

Tvorba budov do OMSI

Příspěvekod VencaCZ » 29 srp 2011 15:38

Chtěl bych pomoct s mapou Ústí a tak že bych přiložil ruku k dílu pomocí budov, fotky Neštěmic můžu dělat celý den, ale rovnou mně napadlo dělat z nich modely. Omsi bere formát O3D a já nejlépe umím v Google Sketchup (no jo ... aspoň něco), konvertor do O3D není ale v lze exportovat do
Kód: Vybrat vše
3DS, DWG, DXF, FBX, OBJ, VRML, XSI, KMZ, DAE


Takže se zeptám rovnou jestli je pak možné to konvertovat z těchto formátů do O3D bez ztráty textury nebo podobných důležitých věcí
Uživatelský avatar
VencaCZ
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1758
Registrován: 22 dub 2011 11:50
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Tvorba budov do OMSI

Příspěvekod RedGunn » 29 srp 2011 20:53

Exportuj budovu do 3ds, importuj do 3ds maxu, uprav velikosti, exportuj do 3ds, importuj do Blenderu a exportuj do .x formátu. Pak je už normální postup pro přidávání objektů do hry.

Pokuď nemáš sketchup proffessional a nejde ti exportovat do 3ds formátu, stáhni si connection extension pro 3ds max 2010, http://www.uloz.to/6391206/connection-e ... x-2010-exe
Uživatelský avatar
RedGunn
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 1051
Registrován: 12 dub 2011 12:57

Re: Tvorba budov do OMSI

Příspěvekod VencaCZ » 30 srp 2011 19:07

Hle a neztratí se textury? Páč vím že když jsem experimentoval s budovama do SimCity 4 tak mi to sice vyplivlo model ale bez textur
Uživatelský avatar
VencaCZ
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1758
Registrován: 22 dub 2011 11:50
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Tvorba budov do OMSI

Příspěvekod marlieb » 20 říj 2011 13:02

Dalo by se to nějak využít?

jirkov.png
jirkov.png (158.4 KiB) Zobrazeno 2506 krát
Uživatelský avatar
marlieb
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 201
Registrován: 13 kvě 2011 17:34

Re: Tvorba budov do OMSI

Příspěvekod Tomko00 » 20 říj 2011 13:53

Trochu nechápem tvojej otázke...keď myslíš dať do hry, tak áno. Návod máš v FAQ. Ale nie všetky budovy v Google SketchUp sú urobené dobre. Ja som si jeden objekt konvertol a polovica objektu mala obrátené strany. Keď tak, tak si to treba upraviť. ;)
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

Re: Tvorba budov do OMSI

Příspěvekod marlieb » 20 říj 2011 15:47

Díky, už mám vše stažené , podle tamtoho návodu. A pak je tam věta: Pak už je postup stejný přidání do hry.

Ale já právě nevím jak to do té hry přidat, když to mám v 3dsmaxu.
Uživatelský avatar
marlieb
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 201
Registrován: 13 kvě 2011 17:34

Re: Tvorba budov do OMSI

Příspěvekod Tomko00 » 20 říj 2011 15:55

Stiahni si Deep Exploration (Demo), otvor ten súbor, eportuj do .x (DirectX format). Potom vytvor zložku ako na objekty (to zistíš), čiže v sceneryobjects vytvor zložku daj tam zložky model a texture, stiahni si z OMSI.cz SDK balíček, je tam aj SCO Creator. Napíšeš tam veci. Potom skonvertuj pomocou Xconverter do .o3d, vlož do Sceneryobjects/XXXXXXX/model a zapíš do .sco súboru. :) Pokračovanie alá PM. :D
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice


Zpět na Poradna

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 9 návštevníků