TOPlist

nechtění chodci + úprava terénu

Pokud máte problém týkající se hraní OMSI, sdělte ho zde.
Pravidla fóra
Pouze modrá obloha po načtení mapy? Mapu projeďte MapToolem, chybějící objekty a spliny napište do fóra Hledám. Pokud nic nechybí a máte pouze modrou oblohu, napište dotaz sem.

Přikládejte logfile (do tagu CODE).

nechtění chodci + úprava terénu

Příspěvekod rogerer » 29 črc 2011 12:32

zdravím, tvořím mapu a mám dotaz.

Jde mi zejména o AI chodce. Chodí jich po chodnících hrozně moc i presto že tam označím úseky s NO UNSCHEDULED TRAFFIC. Jde mi hlavně o přechody, kde jich chodí opravdu hodně i přesto že je nastaveny že by neměly žádní..... Jde nějak s těmí zelenými mapami kudy chodci mají chodit hýbat? Potřeboval bych to převést třeba na chodník/náměstíčko, které jsem vytvořil tak že jsem změnil texturu základní trávy na dlaždice a nechodí tam žádní......další problém je že jsem dělal silnici stoupající/klesající a pár chodců mi chodí po prostoru silnice ale jakoby pod ní že jim ze silnice trčí jen hlavy - přitom by na ty silnici neměli co dělat....hledal jsem všude možně, četl jsem i manuál k editoru....potřeboval bych nejlépe některé úseky uplně smazat aby tam žádní nechodili....díky....

Další otázka - jak lze udělat podél silnice rádoby mantinely zvýšením terénu...viděl jsem to třeba v mapě Britzwald....vede silnice a po stranách má jakoby valy prostě zvýšený terén....když toto chci udělat tak mi to zvýšení zasáhne do vozovky (i při size 1) nebo je zase daleko od vozovky....napadlo mě že tu vozovku mohl udělat v určité výšce která prochází jakoby údolím mezi těmi kopci a je tedy ve vzduchu (jen to není vidět), já bych to ale chtěl třeba jen na jedné straně....teď mě napadlo rozebrat tu mapu britzwaldu ale i tak díky kdybyste někdo něco věděl...
Uživatelský avatar
rogerer
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2212
Registrován: 22 črc 2011 11:11

Re: nechtění chodci + úprava terénu

Příspěvekod RedGunn » 07 srp 2011 22:04

Tak si natav v nastavení hry hustotu chodců (myslím že tam něco takového je, pokud ne tak mě opravte :D). S těmi "zelenými
mapami" hýbat jde v Crossing Editoru. A když to máš tam kde nevede žádná silnice, ten tvůj chodník jako textura tak použij něco jako invis_street ale pro chodce, myslím že to bylo v nějakém addonu nebo v nějaké mapě. K těm mantinelům, není to spíše objekt než zvýšený terén ? Rozhodně nic nezkazíš když se podíváš do mapy Britzwald ale před tim si jí radši zálohuj. ;)
Uživatelský avatar
RedGunn
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 1051
Registrován: 12 dub 2011 12:57

Re: nechtění chodci + úprava terénu

Příspěvekod Pokinator » 05 úno 2012 01:01

No taky mám problém, že se mi pěkně chodci procházej po silnici, která vede klikatě do kopce, to je za trest...nevím co s tím... :D
Pokinator
Rozkoukaný člen
Rozkoukaný člen
 
Příspěvky: 86
Registrován: 04 lis 2011 15:58


Zpět na Poradna

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků