TOPlist

spline pro les (spline s texturou forest_backdrop01.tga)

Pokud máte problém týkající se hraní OMSI, sdělte ho zde.
Pravidla fóra
Pouze modrá obloha po načtení mapy? Mapu projeďte MapToolem, chybějící objekty a spliny napište do fóra Hledám. Pokud nic nechybí a máte pouze modrou oblohu, napište dotaz sem.

Přikládejte logfile (do tagu CODE).

spline pro les (spline s texturou forest_backdrop01.tga)

Příspěvekod petrp » 19 kvě 2012 20:28

Zdravím,
pokoušel jsem se vytvořit novou spline, pomocí které bych mohl vytvořit různě tvarovatelný les s využitím textury ..\OMSI\Sceneryobjects\Ruede\texture\forest_backdrop01.tga.
Narážím ale na dva problémy:
1) nevím jak nastavit aby nad stromy byla průhledná oblast (obloha). Ta se momentálně vykreslí zelenou barvou. Asi to chce nějak nadefinovat do spliny alfa kanál nebo něco takového.
2) celá textura, která by se měla opakovat po několika desítekách metrů, ale mně se opakuje každý 1m.

Dokáže někdo poradit, nebo se dokonce pokusit takovou splinu vytvořit? Myslím že by se mohla hodit do spousty map.

Zatím jsem zkoušel v .sli souboru zadat:

---------------------------
Height Profiles
---------------------------

[heightprofile]
0.000
0.000
0.000
10.000

[heightprofile]
0.000
0.000
10.000
0.000

---------------------------
Textures
---------------------------

[texture]
forest_backdrop01.tga


---------------------------
Graphical Lanes
---------------------------

Forest:

[profile]
0

[profilepnt]
0.000
0.000
0.000
1.000

[profilepnt]
0.000
10.000
1.000
1.000

[profilepnt]
0.000
10.000
1.000
1.000

[profilepnt]
0.000
0.000
1.000
0.000
petrp
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 26
Registrován: 19 kvě 2012 20:08

Re: spline pro les (spline s texturou forest_backdrop01.tga)

Příspěvekod michal1999 » 25 čer 2012 21:04

Jak si udelal soubor .sli? :shock:
predem dik
michal1999
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 23
Registrován: 07 kvě 2012 12:08

Re: spline pro les (spline s texturou forest_backdrop01.tga)

Příspěvekod shitman » 26 čer 2012 12:31

poznámkový blok / pspad, jen to uložíš s koncovkou .sli ;)
Obrázek
Obrázek PROTOŽE ZRZKY VLÁDNOU SVĚTU!!
Uživatelský avatar
shitman
Profík
Profík
 
Příspěvky: 12364
Registrován: 09 dub 2011 18:44
Bydliště: Kladno, to černé Kladno...

Re: spline pro les (spline s texturou forest_backdrop01.tga)

Příspěvekod Tomko00 » 26 čer 2012 12:40

Alebo okopíruješ inú splinu a prepíšeš ju. ;)
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

Re: spline pro les (spline s texturou forest_backdrop01.tga)

Příspěvekod rogerer » 10 črc 2012 19:08

uz se to nekomu nejak povedlo?? celkem by se to hodilo :-)
Uživatelský avatar
rogerer
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2212
Registrován: 22 črc 2011 11:11

Re: spline pro les (spline s texturou forest_backdrop01.tga)

Příspěvekod petrp » 11 črc 2012 08:40

Dodatečně přihazuju obrázek, aby bylo jasnější, oč mi jde.
Již jsem vyřešil bod dva, takže proporce jsou již v pořádku. Ale stále nevím jak vyřešit tu neprůhlednost nad stromy.

Obrázek
petrp
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 26
Registrován: 19 kvě 2012 20:08

Re: spline pro les (spline s texturou forest_backdrop01.tga)

Příspěvekod Gryzly65 » 11 črc 2012 09:10

Neviem, upraviť collisionmesh? (čiste teoreticky), resp. upraviť celý model tej spliny tak, aby nemala collisionmesh. (Ak to ide)
Obrázek
Uživatelský avatar
Gryzly65
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 6163
Registrován: 12 dub 2011 21:36
Bydliště: Boratislava

Re: spline pro les (spline s texturou forest_backdrop01.tga)

Příspěvekod Tomko00 » 11 črc 2012 10:25

Spliny collisionmesh nemajú. Dokonca ani objekt v .o3d nepotrebuješ... ;)
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

Re: spline pro les (spline s texturou forest_backdrop01.tga)

Příspěvekod Rohatej » 11 črc 2012 15:29

Udělat tam průhlednost v tga.
Uživatelský avatar
Rohatej
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 3889
Registrován: 11 dub 2011 22:08
Bydliště: Pardubice

Re: spline pro les (spline s texturou forest_backdrop01.tga)

Příspěvekod Tomko00 » 11 črc 2012 15:40

Ona tam už priehľadnosť v tej texture je...
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

Další

Zpět na Poradna

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků