Path nestačí jen natáhnout, ale musí se zároveň propojit s jiným - musí na sebe plynule navazovat. Každý path má své dva body - začátek a konec - jiné pathe lze napojit pouze na tyto dva body. Můžeš si to představit jako splinu, která musí být propojená s další, jinou splinou, aby nechyběl kus silnice.
V Malování jsem rychle zprasil ukázku, jak by to mělo být napojené. Červené body jsou začátky a konce pathů. Zelená čára je původní, modrá je zamýšlený path, který chceš přidat.
V tvém případě by tedy ten původní path (rovný path) musel být rozdělen tam, kde končí ten tvůj přidaný (vypadalo by to nějak takto), aby nedocházelo k despawnu vozidel.
Problém je, že jakmile rozdělíš ten původní rovný path na 2 kratší pathe o stejné celkové vzdálenosti, tak dojde k tomu problému, že budeš muset upravit i všechny trasy linek, které tudy projíždí. Původní path totiž zanikne, linky se zde budou despawnovat, a budou se spawnovat na náhodném pathi někde na mapě (a hned se zase despawnou).
Jediné funkční řešení v tvém případě tedy je, abys ten tvůj nový path ještě prodloužil (napojil na něj další), který by byl až do bodu konce toho rovného pathe (viz obrázek).
- 2.png (10.45 KiB) Zobrazeno 793 krát