TOPlist

Fiktiv Brno 2.0 bílá místa.

Pokud máte problém týkající se hraní OMSI, sdělte ho zde.
Pravidla fóra
Pouze modrá obloha po načtení mapy? Mapu projeďte MapToolem, chybějící objekty a spliny napište do fóra Hledám. Pokud nic nechybí a máte pouze modrou oblohu, napište dotaz sem.

Přikládejte logfile (do tagu CODE).

Fiktiv Brno 2.0 bílá místa.

Příspěvekod okoun » 27 čer 2017 20:50

Zdravím,na některých místech mapy Fiktiv Brno 2.0 mám bílou "trávu"(Viz. Příloha),nevíte prosím kde je problém,nebo jakou texturu nemám? Předem děkuji za rady.
Přílohy
Bíílo..png
Uživatelský avatar
okoun
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 23 zář 2014 13:59

Re: Fiktiv Brno 2.0 bílá místa.

Příspěvekod Tomikovec » 27 čer 2017 20:59

Nebylo by od věci sem dát log. ;)
Image
Uživatelský avatar
Tomikovec
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 745
Registrován: 31 bře 2016 19:12
Bydliště: Šalingrad / Hodonín

Re: Fiktiv Brno 2.0 bílá místa.

Příspěvekod okoun » 27 čer 2017 21:01

Tady je. :)
Přílohy
logfile.txt
(20.58 KiB) 28 krát
Uživatelský avatar
okoun
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 23 zář 2014 13:59

Re: Fiktiv Brno 2.0 bílá místa.

Příspěvekod creepemineCZ » 28 čer 2017 22:35

dle logu jsou 2 problémy:
1) Nepodařilo se mu otevří tento soubor: Sceneryobjects\AFG_Others\model\svodidla.o3d (229 19:58:44 - - Error: Sceneryobjects\AFG_Others\model\svodidla.o3d – o3d reading failed - Could not read the o3d file! Die angegebene Datei wurde nicht gefunden)
2) v souboru Sceneryobjects\AFG_Others\svodidla.sco je na 9. řádku chyba (230 19:58:44 - - Error: In "Sceneryobjects\AFG_Others\svodidla.sco" there was an error in line 9!)
Ale je taky možné, že se pletu, ale spíš to bude tímto, zkus jiný patch mapy a nebo nastavit mu, aby měla hra pravomoce správce.
Patrik
creepemineCZ
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 102
Registrován: 12 úno 2017 14:01
Bydliště: Vratimov

Re: Fiktiv Brno 2.0 bílá místa.

Příspěvekod Vojta12 » 28 čer 2017 23:36

Zkus si zvětšit velikost paměti pro načítání textur (nebo jak se tomu nadává). Kdyby to bylo objekty, chyběl by ti např. celý tile (nebo více).
Uživatelský avatar
Vojta12
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 417
Registrován: 27 lis 2015 20:51
Bydliště: sídliště

Re: Fiktiv Brno 2.0 bílá místa.

Příspěvekod creepemineCZ » 29 čer 2017 10:09

Vojta12 píše:Zkus si zvětšit velikost paměti pro načítání textur (nebo jak se tomu nadává). Kdyby to bylo objekty, chyběl by ti např. celý tile (nebo více).

dle logu je chyba v mapě: v jednom souboru na řádku 9 a jeden nedokázal otevřít. Viz příspěvek nad.
Patrik
creepemineCZ
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 102
Registrován: 12 úno 2017 14:01
Bydliště: Vratimov

Re: Fiktiv Brno 2.0 bílá místa.

Příspěvekod Tomikovec » 29 čer 2017 13:45

No, pochop, že nefunkční objekty ti nezpůsobí bílé textury...
Image
Uživatelský avatar
Tomikovec
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 745
Registrován: 31 bře 2016 19:12
Bydliště: Šalingrad / Hodonín

Re: Fiktiv Brno 2.0 bílá místa.

Příspěvekod Vojta12 » 29 čer 2017 14:30

To je sice hezký, ale jak říká Tom, tohle nemůže být objekty. OMSI hraju dlouho, takže se už docela orientuju. :roll: A zkus si přečíst pravidla, zejména to slavný pravidlo o citování příspěvků. ;)
Uživatelský avatar
Vojta12
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 417
Registrován: 27 lis 2015 20:51
Bydliště: sídliště

Re: Fiktiv Brno 2.0 bílá místa.

Příspěvekod okoun » 29 čer 2017 15:39

Dobrá,dřív mi ty tile chyběli(nenačíteli se),ale co jsem si stáhl pár objektů,tak mi je to načte,ale takto. A toto mi dělá jen když jedu v noci(když jsou noční textury) a ve dne je to jen jakoby bíle pruhované. Ale zkusím zvětšit paměť pro načítání a uvidím. Každopádně děkuji. :)
Uživatelský avatar
okoun
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 243
Registrován: 23 zář 2014 13:59


Zpět na Poradna

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron