TOPlist

Poklice na Man D92...

Tato sekce je pro ty, co hledají něco ohledně OMSI.
Pravidla fóra
Delší seznamy hledaných objektů/splin zavírejte do tagu CODE.

Re: Poklice na Man D92...

Příspěvekod POLDA » 03 kvě 2011 20:09

MPu 3000: tak ho prosím udělej. Protože jsem asi hloupej
ObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
POLDA
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 378
Registrován: 23 dub 2011 20:51

Re: Poklice na Man D92...

Příspěvekod MPu 3000 » 03 kvě 2011 20:13

DELETED THIS POST PLEASE! Dík
Naposledy upravil MPu 3000 dne 04 kvě 2011 18:14, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
MPu 3000
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 650
Registrován: 17 dub 2011 18:43
Bydliště: http://mpu3000.wz.cz/

Re: Poklice na Man D92...

Příspěvekod POLDA » 03 kvě 2011 20:18

jj dík za video. A ptam se te jestli to fungovalo u tebe
ObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
POLDA
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 378
Registrován: 23 dub 2011 20:51

Re: Poklice na Man D92...

Příspěvekod shitman » 03 kvě 2011 20:18

MPu 3000 píše:Snad ti bude stačit nízká kvalita :?: :?: :lol: :lol: http://www.youtube.com/watch?v=aJfISf6oH0E

No heled ale, mě se na tom něco nezdá. Jak hra pozná, že má využívat nějaké nové textury kol, které tam předtím vůbec nebyly?
Obrázek
Obrázek PROTOŽE ZRZKY VLÁDNOU SVĚTU!!
Uživatelský avatar
shitman
Profík
Profík
 
Příspěvky: 12364
Registrován: 09 dub 2011 18:44
Bydliště: Kladno, to černé Kladno...

Re: Poklice na Man D92...

Příspěvekod POLDA » 03 kvě 2011 20:21

přesně tak mě se to taky nezdá
ObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
POLDA
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 378
Registrován: 23 dub 2011 20:51

Re: Poklice na Man D92...

Příspěvekod shitman » 03 kvě 2011 20:28

Takže, povedlo se mi udělat nové přední poklice, ale na ty zadní ne a ne přijít. :D
Musíte soubor kappe.bmp přejmenovat na D_Rad_v.bmp a zkopírovat do MANSD202\Textures (zálohujte si původní!). Až zjistím, co s tim předim, dam vědět. ;) Btw - Polda, ty jsi Kladenák?

°°EDIT°°

Tak ta zadní poklice.. soubor kappa.bmp (nebo ten druhý, jak se jmenuje? :D ) přejmenujte na D92_Rad_h.bmp a zkopírujte do MANSD202\Textures (zálohujte si původní!). Mělo by to fungovat. ;)
Obrázek
Obrázek PROTOŽE ZRZKY VLÁDNOU SVĚTU!!
Uživatelský avatar
shitman
Profík
Profík
 
Příspěvky: 12364
Registrován: 09 dub 2011 18:44
Bydliště: Kladno, to černé Kladno...

Re: Poklice na Man D92...

Příspěvekod MPu 3000 » 03 kvě 2011 20:38

POLDA je kladneňák - bydlí kus ode mě. (je to druhý betatester mojí mapy). //Taky se mi to nezdálo s těma názvama, ale neměl jsem čas to ještě otestovat :D
Uživatelský avatar
MPu 3000
Aktivní člen
Aktivní člen
 
Příspěvky: 650
Registrován: 17 dub 2011 18:43
Bydliště: http://mpu3000.wz.cz/

Re: Poklice na Man D92...

Příspěvekod shitman » 03 kvě 2011 20:38

MPu 3000 píše:POLDA je kladneňák - bydlí kus ode mě. (je to druhý betatester mojí mapy). //Taky se mi to nezdálo s těma názvama, ale neměl jsem čas to ještě otestovat :D

Dobrej návod, když nefunguje no.. :lol:
Obrázek
Obrázek PROTOŽE ZRZKY VLÁDNOU SVĚTU!!
Uživatelský avatar
shitman
Profík
Profík
 
Příspěvky: 12364
Registrován: 09 dub 2011 18:44
Bydliště: Kladno, to černé Kladno...

Re: Poklice na Man D92...

Příspěvekod POLDA » 03 kvě 2011 20:57

Díky za navod
ObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
POLDA
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 378
Registrován: 23 dub 2011 20:51

Re: Poklice na Man D92...

Příspěvekod pAttensen » 03 kvě 2011 22:18

s tym navodom si to fakt zabil,... k tym puklicam musi byt aj niaky readme pripadne este niaky subor pretoze ked len zmenim texturu tak to vyzera na P cize ono to je aj iny model toho kolesa , a nabuduce radcej porozmyslat a potom pisat
Uživatelský avatar
pAttensen
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 39
Registrován: 12 dub 2011 23:49

PředchozíDalší

Zpět na Hledám

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron