TOPlist

Liberec

Tato sekce je pro ty, co hledají něco ohledně OMSI.
Pravidla fóra
Delší seznamy hledaných objektů/splin zavírejte do tagu CODE.

Re: Liberec

Příspěvekod Nick66 » 06 čer 2011 13:00

Tomko00 píše:
wtfmatlas píše:No to by jsi byl moc hodnej Tady máš na nás e-mail : Nickerick66@gmail.com nebo martiniel2@hotmail.com snad si vybereš A fakt díky moc .

Môže byť?
ScreenHunter_01 Jun. 03 18.00.jpg

Díky ti moc za model ;) Stáhl jsem si jej, ale je zde jeden problém.. Absolutně nevím, jak mám exportovat z "google sketchupu" do omsi na typ ".sco" .. Nemohl by jsi mi s tím prosím pomoct? :) Předem díky ;)
Uživatelský avatar
Nick66
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 50
Registrován: 23 dub 2011 13:53
Bydliště: Liberec

Re: Liberec

Příspěvekod Tomko00 » 06 čer 2011 20:24

Nick66 píše:Díky ti moc za model ;) Stáhl jsem si jej, ale je zde jeden problém.. Absolutně nevím, jak mám exportovat z "google sketchupu" do omsi na typ ".sco" .. Nemohl by jsi mi s tím prosím pomoct? :) Předem díky ;)

Skús to otvoriť cez Blender,3Ds Max,....(súbor v zložke model :!: ) Otvor to a daj uložiť ako súbor (.x). Prekonvertuj to cez OmsiXConverter. Ten ti to zkonvertuje na o3d súbor. Otvor zložku z OMSI>Sceneryobjects>MHD Fugnerova>Fugnerova Terminal MHD=otvor tento súbor!
Prepíš toto:
[mesh]
warehouse_model.dae

[collision_mesh]
warehouse_model.dae
na toto:
[mesh]
warehouse_model.o3d

[collision_mesh]
warehouse_model.o3d

Odkaz: http://www.uloz.to/9247529/terminal-mhd-zip
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

Re: Liberec

Příspěvekod Nick66 » 06 čer 2011 21:45

Tomko00 píše:
Nick66 píše:Díky ti moc za model ;) Stáhl jsem si jej, ale je zde jeden problém.. Absolutně nevím, jak mám exportovat z "google sketchupu" do omsi na typ ".sco" .. Nemohl by jsi mi s tím prosím pomoct? :) Předem díky ;)

Skús to otvoriť cez Blender,3Ds Max,....(súbor v zložke model :!: ) Otvor to a daj uložiť ako súbor (.x). Prekonvertuj to cez OmsiXConverter. Ten ti to zkonvertuje na o3d súbor. Otvor zložku z OMSI>Sceneryobjects>MHD Fugnerova>Fugnerova Terminal MHD=otvor tento súbor!
Prepíš toto:
[mesh]
warehouse_model.dae

[collision_mesh]
warehouse_model.dae
na toto:
[mesh]
warehouse_model.o3d

[collision_mesh]
warehouse_model.o3d

Odkaz: http://www.uloz.to/9247529/terminal-mhd-zip


Ahoj, díky ti za návod, ale asi jsem mentálně labilní a něco prostě dělám špatně ... Otevřu ve složce model soubor, konkrétně "warehouse_model.dae" a spustím jej přes Blender, Objekt se mi ani nezobrazí, přesto to uložím, ale nemůžu najít export do koncovky .x , je zde .x3d, .dae, .ply, .3ds, .stl, .fbx... a když to chci přepsat, tak se to stejně nepřepíše a OMSI konvertor mi to nevyhledá Nevíš prosímtě, kde by mohla být chyba? Jestli něco dělám špatně, tak se omlouvám, že tě okrádám o čas :) A ještě jednou díky moc
Uživatelský avatar
Nick66
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 50
Registrován: 23 dub 2011 13:53
Bydliště: Liberec

Re: Liberec

Příspěvekod Tomko00 » 07 čer 2011 13:39

Nick66 píše:Ahoj, díky ti za návod, ale asi jsem mentálně labilní a něco prostě dělám špatně ... Otevřu ve složce model soubor, konkrétně "warehouse_model.dae" a spustím jej přes Blender, Objekt se mi ani nezobrazí, přesto to uložím, ale nemůžu najít export do koncovky .x , je zde .x3d, .dae, .ply, .3ds, .stl, .fbx... a když to chci přepsat, tak se to stejně nepřepíše a OMSI konvertor mi to nevyhledá Nevíš prosímtě, kde by mohla být chyba? Jestli něco dělám špatně, tak se omlouvám, že tě okrádám o čas :) A ještě jednou díky moc

Ulož to ako 3ds, potom otvor 3Ds Max a ulož ako súbor (.x). a Omsi X Converter ti to zkonvertuje ;) .
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

Re: Liberec

Příspěvekod Nick66 » 07 čer 2011 17:17

Tomko00 píše:
Nick66 píše:Ahoj, díky ti za návod, ale asi jsem mentálně labilní a něco prostě dělám špatně ... Otevřu ve složce model soubor, konkrétně "warehouse_model.dae" a spustím jej přes Blender, Objekt se mi ani nezobrazí, přesto to uložím, ale nemůžu najít export do koncovky .x , je zde .x3d, .dae, .ply, .3ds, .stl, .fbx... a když to chci přepsat, tak se to stejně nepřepíše a OMSI konvertor mi to nevyhledá Nevíš prosímtě, kde by mohla být chyba? Jestli něco dělám špatně, tak se omlouvám, že tě okrádám o čas :) A ještě jednou díky moc

Ulož to ako 3ds, potom otvor 3Ds Max a ulož ako súbor (.x). a Omsi X Converter ti to zkonvertuje ;) .

Díky moc, zkusím to ;)
Uživatelský avatar
Nick66
Objevující člen
Objevující člen
 
Příspěvky: 50
Registrován: 23 dub 2011 13:53
Bydliště: Liberec

Re: Liberec

Příspěvekod RedGunn » 10 čer 2011 21:47

Tady je konvert toho modelu z google sketchupu.
http://adf.ly/1l9uJ
Omlouvám se za tak špatnou fotku, blbnul mi editor.
Přílohy
terminal.jpg
Uživatelský avatar
RedGunn
Zasloužilý tvůrce addonů
Zasloužilý tvůrce addonů
 
Příspěvky: 1051
Registrován: 12 dub 2011 12:57

Re: Liberec

Příspěvekod DIMI » 10 čer 2011 22:31

To není vůbec špatný.. :-)
DIMI
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 4355
Registrován: 06 bře 2011 18:23
Bydliště: Praha

Re: Liberec

Příspěvekod shitman » 11 čer 2011 21:25

V objektu je bohužel dost chyb, chybí některé části střechy a pilířů a sloupů, část střešní kupole a spodní část střechy.
Obrázek
Obrázek PROTOŽE ZRZKY VLÁDNOU SVĚTU!!
Uživatelský avatar
shitman
Profík
Profík
 
Příspěvky: 12364
Registrován: 09 dub 2011 18:44
Bydliště: Kladno, to černé Kladno...

Re: Liberec

Příspěvekod Tomko00 » 12 čer 2011 12:06

shitman píše:V objektu je bohužel dost chyb, chybí některé části střechy a pilířů a sloupů, část střešní kupole a spodní část střechy.

Súhlasím, ale v Google sketchupe to vyzerá normálne. Keď pôjdeš pod strechu tak zistíš že tam je aj druhá časť. Je to asi chyba konvertovania do OMSI. :?:
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

Re: Liberec

Příspěvekod Dom » 12 čer 2011 19:10

shitman píše:V objektu je bohužel dost chyb, chybí některé části střechy a pilířů a sloupů, část střešní kupole a spodní část střechy.


Ať tam jsou chyby nebo ne,každý kdo to zná to pozná,a i na pohled je to moc pěkný. :D
Uživatelský avatar
Dom
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 787
Registrován: 01 čer 2011 13:52
Bydliště: Liberec

PředchozíDalší

Zpět na Hledám

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků