TOPlist

OMSI 2

Speciální forum sloužící pro témata výhradně o OMSI 2.

Re: OMSI 2

Příspěvekod Kuba5 » 22 pro 2012 15:27

Omlouvám se, jestli to nebude tak drahé, ale i kdyby to bylo levnější, tak pořád nechápu, proč musí vydávat další hru.
Uživatelský avatar
Kuba5
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 281
Registrován: 07 dub 2011 19:50

Re: OMSI 2

Příspěvekod DIMI » 22 pro 2012 15:34

bosko1984 píše:DwX píše:
stejně to vydají a za chvili to bude na stažení i s crackem ...

Čekám až si to někdo zkusí přes tohle forum poslat byť třeba SZ.

Jak můžeš vědet že třeba mě někdo pošle přes SZ odkaz na stažení hry ?


To uvidíš, když to potom vyzkoušíš.

Kuba5 píše:Omlouvám se, jestli to nebude tak drahé, ale i kdyby to bylo levnější, tak pořád nechápu, proč musí vydávat další hru.


Diskuse o tom, jestli jaké jsou důvody toho to ne/vydat jako novou hru, s tím že pro vlastníky první hry je to zlevněné rozšíření (což značí, že chtějí být nějakým způsobem férový a sami si uvědomují, že to prostě není celý nový druhý díl), je věc jiná, než nesmylný výlevy o tom, jak je svět nespravedlivej, všichni jsou zloději a co má chudáček čecháček v naší malý rozkradený zemičce dělat, když po něm někdo chce peníze.
DIMI
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 4355
Registrován: 06 bře 2011 18:23
Bydliště: Praha

Re: OMSI 2

Příspěvekod Sergio_Cz » 22 pro 2012 15:43

Multiplayer - Nevíme.

Tak uvidíme jak to dopadne :lol: . Bejt mulťák tak by to asi bylo nejlepší co v omsi bude
Obrázek
jsem žid a neumím si změnit heslo

Discord - Autobusové simulátory, Vlakové simulátory a další hry. I Šotouši
https://discord.gg/invite/TEJEUuj
Uživatelský avatar
Sergio_Cz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2625
Registrován: 02 kvě 2011 17:33
Bydliště: Pražký Had

Re: OMSI 2

Příspěvekod bosko1984 » 22 pro 2012 15:45

Dimi Jasně jsem jsi mohl myslet :roll:
AMD FX-4300 black edition GIGABYTE 970A-DS3P Ram 8 gb ASUS STRIX GTX950 DC2OC 2GD5 Gaming 2G Western Digital 1TB Logitech G25 Windows 8 64bit
Obrázek
Obrázek
:D Omsi-der Omnibug simulator :D
Uživatelský avatar
bosko1984
Vytrvalý člen
Vytrvalý člen
 
Příspěvky: 4707
Registrován: 11 dub 2011 23:13
Bydliště: Český Brod

Re: OMSI 2

Příspěvekod Tomko00 » 22 pro 2012 15:46

Á, nehnevaj sa DIMI, ale hráš sa na majstra sveta ktorý všetko vie. A dobo ti musí liezť do prdelky.
Tomko00
Veterán
Veterán
 
Příspěvky: 8865
Registrován: 22 dub 2011 19:08
Bydliště: Košice

Re: OMSI 2

Příspěvekod DIMI » 22 pro 2012 15:54

Ano Tomko, je zcela evidentní, že když se najde někdo, kdo souhlasí s mým názorem, je to naprosto rozhodně kvůli tomu, že jsem tady administrátor a kdybych napsal cokoliv, vždycky bude souhlasit.. :| To je samozřejmý, ok, chápu tvou ideu.

To že se dokážu povznést nad věc a potom se na každou sitacu snažím pohlížet nezaujatě a racionálně, ze mě rozhodně majstra světa nedělá. Celý život se snažím jít spíš touhle cestou a cestou argumentace, chápu, že pro řadu lidí je to třeba těžší, ale domnívám se, že minimálně se snažit pochopit cizí názory je lepší, než si stát bezhlavě za svým a nesnažit se druhému naslouchat. Jestli máš pocit, že tohle je cesta, jakou by se měl ubírat majstr světa, pak děkuji. Cesta machrování, osočování a vševědění, o čemž by se dalo říct také hraní si na mistra v oboru, mě tak blízká není.

EDIT:
JCXmedvidek píše:Tak to je ako super, keď si dokáže admin čítať naše súkromné správy......
ak to tak nie je, tak sorry ale DIMI, z tvojho príspevku to tak vyzerá


To není předmětem téhle diskuse, prosím. Jen to symbolizuje můj přístup.
DIMI
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 4355
Registrován: 06 bře 2011 18:23
Bydliště: Praha

Re: OMSI 2

Příspěvekod JCXmedvidek » 22 pro 2012 15:54

Tak to je ako super, keď si dokáže admin čítať naše súkromné správy......
ak to tak nie je, tak sorry ale DIMI, z tvojho príspevku to tak vyzerá
JCXmedvidek
 

Re: OMSI 2

Příspěvekod dejvk » 22 pro 2012 15:59

DIMI jako admin fóra má odpovědnost za obsah fóra, "mohl-li vzhledem k předmětu své činnosti a okolnostem a povaze případu vědět, že obsah ukládaných informací nebo jednání uživatele jsou protiprávní". phpBB, které tohle fórum pohání má možnost automaticky admina upozorňovat na příspěvky, které vyhovují určitým kritériím a to bez ohledu na to, jestli je to post nebo soukromá zpráva, nebo cokoliv jiného. A tuhle možnost má prakticky admin jakéhokoliv fóra či webu na internetu. Tolik k tomu. Zase si nepředstavuj, jak Dimi doma fapuje nad každou z těch desítek PM, které tudy každý den projdou...
Uživatelský avatar
dejvk
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 1088
Registrován: 10 pro 2011 20:51

Re: OMSI 2

Příspěvekod Koňásek » 22 pro 2012 16:37

DIMI píše:Co je na původní hře polovičatýho prosím tě? Co z tohohle v tý hře není? http://www.omsi.cz/index.php?strana=o-hre
Naprosto ukázkový argument.


DIMI děláš si srandu? A co tam prosím tě je? Ruku na srdce, polovina tam není, je omezeně, či špatně funguje.

Ve hře je realistická a inteligentní doprava, které mění svou hustotu provozu a nejezdí jenom podle několika jednoduchých pravidel, ale dynamicky reaguje na momentální situaci a samozřejmě také na vaše chování


Hlavní body OMSI

- OMSI je naprogramován na absolutní flexibilitu a prakticky v ničem neomezuje tvůrčí schopnosti.
- OMSI je založen na detailu po všech stránkách: fyzika, grafika, zvuky, … To všechno má vést k jednomu cíli: co nejrealističtější požitek.
- OMSI se soustředí přímo na hráče: „Kamera a mikrofon je jedna věc, ale OMSI simuluje oči a uši.“
- OMSI podporuje otázku pochopení techniky.


A fyzika? No co dodat. Dostaň bus do extrému a fyzika je ta tam. A nemusí to být vůbec nikterak extrémní extrém. Příklad za všechny: ťuknete bokem autobusu třeba do skály a v ten moment bus vyletí nadzvukovou rychlostí do vzduchu a pak začne všemožně lítat po celé mapě. Či vrazte do značky.

Autobusy jsou třeba jakžtakž, ale aspoň já když hraju tak se dívám před sebe a kolem sebe a to co se tam děje, to je děs.... Jak se chovají AI auta, cestující. DIMI asi moc nehraješ, když nevíš jaký to má mouchy. A jestli se někomu na jazyku rodí argument typu," tak to nehrej, když se ti to nelíbí", tak si uvědomte, že toto není žádnej freeware. Doufám, že aspoň většina si tu hru koupila a to na základě zavádějících informací a polopravd (např. ve článku výše). Dali jsme za to peníze a ten výrobek neodpovídá deklarovaný kvalitě. Byl přislíben patch. OK. A teď najednou nic.

"Nelíbí se ti, tak jsme tu hru doMRvili, tak si kup hru novou. O trochu míň doMRvenou, ale za stejný prachy (předpokládám)" Opravdu úžasný přístup. Akorát těží z toho, že drtivá většina jsou šoutouši a je jim jedno, jak "reálně" se bus chová, hlavně, že si budou moct zajezdit se svým oblíbeným busem, či aspoň v nátěru, co zbožňují.

Já hraju, protože mě baví to ježdění. Z venku ať je to třeba pomazaný exkrementama. A nelíbí se mi jakej požitek z jízdy z toho mám.

EDIT: A co se týká optimalizace, což snad uznáš, že je obrovský problém, tak ani písmeno a nějakém zlepšení. Prostě promiň, ale podle mě je to zlodějina. A určitě to není o tom, že to chci všechno zadarmo :roll:
Mateřské prkno:ASUS X370 Prime|Procák:AMD R5 1600X
Grafárna:Sapphire R9 380 NITRO 4G|RAM:16GB
Uživatelský avatar
Koňásek
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1665
Registrován: 08 čer 2011 10:09
Bydliště: Brno

Re: OMSI 2

Příspěvekod TomsonTom » 22 pro 2012 17:50

http://www.omnibussimulator.de/forum/index.php?page=Thread&postID=189922#post189922

Překlad do češtiny
(Věci, které jsem nepochopil, jsou v originále uvedeny kurzívou v závorce.)

Legenda:
Ve hře OMSI 2 se následující věci objeví ...
(A) - nejspíš ano / už je hotovo
(?) - zatím nevíme
(-) - zřejmě ne
(x) - rozhodně ne


Setup:
* Uživatelská data v "My Files" (zřejmě Dokumenty?) (?)
* Možnost spustit hru bez Aerosoft-Launcheru (x)
* Dvojklik na soubor *.osn (situace) spustí OMSI a automaticky načte danou situaci (A)

Gameplay:
* Ego-Mód (Ego-Mode) (?)
* Možnost pohybovat se zrcátky (?)
* Více rádiových kanálů (-)
* Multiplayer (?)
* Školní linky (?)
* Více možností u funkce Opravit autobus (A)
* Bouřky (?)
* Dynamické počasí (?)
* Možnost sledovat další jízdy s již aktivovaným jízdním řádem (Possibility to watch further trips while having active timetable) (?)
* Animované razítko (?)
* Hýbání kamerou volantem (?)
* Možnost, že dojdou mince (?)
* Letní čas (A)
* Polohovatelné sedadlo řidiče (?)
* Herní ovladač: možnost ovládat hru čtyřsměrným ovladacím tlačítkem (diretional pad) (A)
* Možnost přeskočit autobusovou zastávku v jízdním řádu (?)
* Jízdní pruhy pro dočasné parkování / pro autobusy (?) (tohle se dá snad udělat už teď, pozn. TomsonTom)
* Záznam jízdy se neobjeví ihned po dojetí, ale uloží se do souboru; autobus nebude skákat, když se objeví (asi při teleportu) (A)
* Různé hodnotící systémy (?) na jedné mapě (Different rate systems on one map) (?)
* Vysílačka (-)
* Možnost sebrat peníze klávesovou zkratkou (A)
* Podpora více tlačítek na myši (?)
* Virtuální tempomat pro klávesnici (?)
* Žádný déšť pod mosty (?)

Grafika:
* Hladký pohyb venkovní kamery (?) (tohle už snad je, ne?, pozn. TomsonTom)
* Pohyb stromů ve větru (?)
* Lepší stíny (?)
* Bump mapping bez textury s odrazy (?)
* Real-time odrazy ve vlastním autobuse (okna, apod.) (?)
* Nové uživatelské rozhraní (xxxxx!!!)
* Lepší dešťové efekty (?)
* Vylepšený algoritmus pro AI vozidla (=> aby bylo možné vidět další auta přes jiné AI auto) (?)
* Zamlžená okýnka (?)
* Možnost připevnit zrcátkové kamery a světla na animované objekty (?)

Zvuk:
* Hluk od pasažérů (?)
* Modulární konfigurační soubory pro zvuky (Modular sound config files) (?)
* Možnost změnit hlasitost rádia + 3D zvuk rádia (hlasitost se mění podle polohy kamery, stejně jako v realitě) (-)

Vozidla:
* Možnost řídit tramvaje (?)
* Trolejbusy (-)
* Volně nastavitelné koeficienty tření, např. pro sněhové řetězy; sypání písku pro tramvaje (?)
* Jednotný adresář pro hlášení, pro každý .hof soubor zvlášť (A)
* Kola se špiní (?)
* Simulace drobných závad (A)
* Stopy kol na silnici (?)
* Studený start (A)
* Poškození kol (?)
* Poznávací značky závislé na mapě (?)
* Efekty větru (?)
* Simulate railroad boogies (A)
* Špinavý interiér (?)
* Moment setrvačnosti u kol a převodovky (A)
* Modulárně postavené autobusy (Modular constructed buses) (x)
* Výběr vozidla: možnost vybrat "podtyp" autobusu (A)
* Výběr vozidla: možnost zrušit náhled (kvůli urychlení) (A)
* Prokluzování kol povede ke smyku do strany (?)

AI doprava:
* Lepší chování (????)
- Nouzové brzdění: brzdění auta závisí na vzdálenosti k překážce (?)
- Zrychlení aut odbočujících doleva (?)
- Střídaní pruhů (Variation over path) (?)
- Rychlejší průjezdy zatáček (?)
- Změna jízdního pruhu může být zrušena (?)
- Předjíždění (-)
- Plynulé zatáčení (A)
* Více druhů aut (?)
* Hustota provozu závisí na tom, jaký je den (A)
* Auta jezdí v závislosti na povrchu (A)
* Kopec ovlivňuje akceleraci (A)
* V neděli nejezdí kamiony (A)
* Vozidla policie, sanitka, hasiči, apod. (?)
* Vozidla zimní údržby (?)
* Motorky a kola (-)
* Vozidla mají při objevení se počáteční rychlost (?)
* Parkující auta (?)

AI autobusy:
* Mají cestující, když se objeví na okraji (Have passengers when they appear at visible edge) (?)
* Čekají na některých místěch po předem nastavený čas (A)
* Mohou mít zpoždění i když ještě nejsou vidět (A)
* Na konečné zastávce pasažéři nastupují na další jízdu (A)
* Neznovuobjeví se, pokud předchozí jízdu dokončí moc brzy (bug, A)
* Nekončící jízdy, kde pasažéři zůstanou v autobuse (spojené linky, změna cíle na displejích, apod. - A)
* Zastavení autobusu ovlivňuje prostředí (?)
* Jízdní styl závisí na zpoždění (?)
* Na konečné stojí s otevřenými dveřmi jen, když je venku teplo (A)
* Autobusy se umí předjíždět kolem ostrůvků (?)

Lidi:
* Více modelů (?)
* V zimě jiné oblečení (?)
* Děti (?)
* Lepší pohyby (?)
* Možnost nastavit věk (A)
* Kočárky a vozíky (?)
* Děti mačkají "Stop" ze srandy (-)
* Cestující se necpou k autobusu, dokud nezastaví (?)
* Možnost nastavit v mapě, aby cestující mávali na autobus, chtějí-li nastoupit (na znamení) (?)
* "Na shledanou" (?)
* Vždy ukážou jízdenku (?)
* Dialogy (-)
* Priorita sedadel (?)
* Množství lidí na zastávce je možné editovat v závislosti na denní době (?)
* Přestupující lidi (?)
* Běžící cestující (se zpožděním) (?)
* Cestující mohou otevřít / zavřít okna (A)
* Možnost koupit lístky v automatu v buse (?)
* Cestující se na zastávce neobjeví najednou, ale na zastávku přijdou (?)
* Stížnosti na vysokou rychlost (?)
* Stížnosti na nezastavení na zastávce (?)
* Animace při čekání (?)
* Ve městě pasažéři nestojí u dveří už 2 minuty před zastávkou, ale těsně před tím (?)
* Placení při odchodu (v některých zemích to tak funguje, pozn. TomsonTom) (?)

Tvorba map:
* Dočasné objekty závisející na čase (A)
* Mapy s provozem na levé straně (A)
* Terén se tvaruje podle silnice (A)
* Znovunačtení scenery objektů (?)
* Lehčí tvorba linek a jízdních řádů (?)
* Funkce "zpět" (?)
* Synchronizace semaforů i po načtení situace (?)
* Uspořádání nových splinů paralelně k již existujícím (?)
* Tracks and Trips mohou být zkopírovány a vloženy (A)
* Profile editing: "general check mark" for all arr. and dep. times (?)
* Editace profilu: vertikální jezdec je zabugovaný (A)
* Algoritmus na křižovatky (-)
* Načtení všech splinů / objektů z dané složky (A)
* Možnost odstranit tile (A)
* Kopírování objektů i s připojenými objekty (?)
* Kruh, který zobrazí na mapě přesnou polohu myši (-)
* Možnost tvořit cesty a jízdní řády při průjezdu mapou (-)
* Tunely v terénu (A)
* Možnost vypnout automatické připojování splinů (A)

Splines:
* Systém na tvorbu více druhů povrchů (A)

Objekty / materiály:
* Textury na internetu (načtou se při startu) (?)

Skripty / čtení proměnných:
* Přístup ke jménu řidiče (?)
* Cestující mohou individuálně požádat o otevření konkrétních dveří (A)
* String & system variables in plugin interface (A)
* Vzdálenost k další zastávce (A)
* Zavolání policie skriptem (na IBISu) (A)
* Bug: Zpoždění není zobrazeno správně u dlouhých přestávek (A)
* Plugin rozhraní: Možnost změnit interval přístupu k proměnným (?)
* Plugin rozhraní: Přístup ke všem vozidlům (?)
* Obrazovky na zastávkách mají přístup k údaji o zpoždění (A)
* Semafory ovládané skriptem (?)
* Objekty mají přístup k průjezdům cest (triggery - auto projede a zavolá se skript) (?)
* hard coded exponential in-/decrease (?)
* Exponenciální funkce s libovolným základem
* Přístup k výšce a směru jízdy (A)
* Přístup k cíli další cesty (?)
* "onPlayerApproach" proměnná, která zjišťuje blízkost hráče (?)
* "M_Wheel" pro každé kolo (A)
Obrázek
Uživatelský avatar
TomsonTom
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1297
Registrován: 12 dub 2011 18:27
Bydliště: Jablonec nad Nisou

PředchozíDalší

Zpět na OMSI 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků