Vratim se k tym slepicim (Scania) .. zda se vam pomalejsi na tah v rozbehu, ale to jen proto, ze Scanca ma delsi prevodovy stupne, proto si Scania vyvinula vlastni radici system a vyuzivaji se hodne pulky, kulisa je rozdelena (krome spatecky) na tri stupne a dve rady, dle mne genialni .. Je to kvuli krouticimu momentu .. Lajicky relativne velkou silu ma pri mensich otackach, cize usporne, ale vykonne, snad jste to pochopili .. Volvo je na tom stale nejhur se spotrebou, ale jsem velkej fanda "Vorvanu" ..
Je to OT, je mi to jasne, ale musel jsem se "slepic" zastat, prtoze i pres hodne konzervativni dizajn, je to dle mne jedna s nejpokrokovejsich automobilek, neni asi poreba jmenovat, kto je jasny vitez, jen Scanie se tak komerciolizovala, ze si nemusi delat reklamu ohledne technickych novinek .. O popularite nerikaje
..