TOPlist

[OMSI 2] Kojetice 2 (patch 2.2 z 25. 3. 2018)

Re: [OMSI 2] Kojetice 2 (patch 2.2 z 25. 3. 2018)

Příspěvekod TheFloxiCz » 27 kvě 2018 16:03

Je to jednoduché. Hof soubor pro Krummenaab je navržený pro normální matrix, ale navíc jsou tam zapsané cíle Krueger(++). Tudíž, jakmile máš autobus s tímto matrixem, tak si automaticky vybírá ty cíle určené pro něj. A Krueger právě umí háčky, čárky, a spousta dalších písmen (ě š č ř ž ý á á í é ą ć ł ę ź ż ś ń ...).

Cíle určené pro Krueger(++) začínají vždycky na 20xxx. Takže stačí jednoduše zapsat cíl, který bude mít číslo například 108, a pod to napíšeš cíl znovu, akorát s číslem 20108. Zobrazení těchto cílů jde také upravit (viz Krueger++ Styling guide)
TheFloxiCz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1514
Registrován: 25 kvě 2014 22:21

Re: [OMSI 2] Kojetice 2 (patch 2.2 z 25. 3. 2018)

Příspěvekod LostManTV » 04 črc 2018 19:33

Ja mám taký problém ,že sa mi nechce spustit mapa lebo mi to vypisuje Fehler bei Bereichsprüfung no už som premenoval png na bmp ale nič a potom som použil maptools a zistilo že mi chýbajú sceneryobjects: 118 a tu sú tie súbory čo chýbajú:
Kód: Vybrat vše
Sceneryobjects\ADDON_gcW\leitbake.sco
Sceneryobjects\ADDON_gcW\leitbake_licht.sco
Sceneryobjects\ADDON_gcW\schranke.sco
Sceneryobjects\ADDON_gcW\schranke_gelb.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl03.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl04.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl05.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl07.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl09.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl10.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl12.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl13.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl14.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl15.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl16.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl17.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl18.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl19.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl20.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl22.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl23.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl24.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl25.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl26.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl27.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl33.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl38.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl44.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl45.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl46.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl47.sco
Sceneryobjects\AFG_Bench\bench_rekl48.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\automat_coffee.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\automat_cola02.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\automat_pepsi.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\automat_snack.sco
Sceneryobjects\AFG_converts\bag.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\bag.sco
Sceneryobjects\AFG_converts\bag02.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\bin01_papir.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\bin01_plast.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\bin01_sklo.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\bin01_smes.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\bin02.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\cars02.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\cars02a.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\cars03.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\cars04.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\cars05.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\cars08.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\cars09.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\cars10.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\cars11.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\cars12.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\cat.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\container.sco
Sceneryobjects\AFG_converts\container.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\container_6m.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\container02.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\container03.sco
Sceneryobjects\AFG_converts\container03.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\elektrika02.sco
Sceneryobjects\AFG_Converts\irisbus_crossway_static.sco
Sceneryobjects\AFG_converts\palette01.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_164\background01.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_164\background03.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_164\background05.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_164\background06.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_164\build_phil.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_164\NB_build21c.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_164\NB_build22a.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_164\NB_build22b.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_164\NB_build23c.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_164\NB_hotel.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_164\NB_sklad01.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\MO_build04lu.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\MO_build05.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\MO_build06.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\MO_build07.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\MO_build08.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\MO_build10.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\MO_build11.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\MO_build16.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\MO_build17.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\MO_build21.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\MO_sklad.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\NB_build00.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\NB_build02.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\NB_build03a.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\NB_build03c.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\NB_build06.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\NB_build07c.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\NB_build08b.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\NB_build11.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\NB_build19.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\NB_store03.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\NB_tepl01.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\NB_trafo01.sco
Sceneryobjects\AFG_Line_235\VO_build01.sco
LostManTV
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 1
Registrován: 04 črc 2018 19:28

Re: [OMSI 2] Kojetice 2 (patch 2.2 z 25. 3. 2018)

Příspěvekod LoveKarosa » 07 črc 2018 13:30

Zdravím, chtěl bych se zeptat, kde seženu SOR_XN12_AI.
Děkuji za odpověď.
Obrázek
Uživatelský avatar
LoveKarosa
Zabydlený člen
Zabydlený člen
 
Příspěvky: 130
Registrován: 21 srp 2013 19:57

Re: [OMSI 2] Kojetice 2 (patch 2.2 z 25. 3. 2018)

Příspěvekod martasknol4 » 07 črc 2018 17:44

S mapou Velkých Opatovic.
martasknol4
Pokročilý člen
Pokročilý člen
 
Příspěvky: 746
Registrován: 17 srp 2016 11:37

Re: [OMSI 2] Kojetice 2 (patch 2.2 z 25. 3. 2018)

Příspěvekod rpopo » 07 črc 2018 19:22

Neupravili ste niekto Kojetice tak, aby sa v noci vypínali semafóry ? Alebo je niekto, kto by to dokázal ? Prosííím.
Obrázek
Uživatelský avatar
rpopo
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2574
Registrován: 23 říj 2011 20:36
Bydliště: Košice

Re: [OMSI 2] Kojetice 2 (patch 2.2 z 25. 3. 2018)

Příspěvekod Rilian » 07 črc 2018 19:52

V Berlíně X10 to funguje tak, že pod křižovatkou je udělaný kus silnice (pathu), tam je zastávku AI busu, který tam celou noc stojí, a světelná křižovatka je nastavená podobně jako železniční přejezd, tzn. je tam udělaná zarážka, která způsobí, že dokud tam ten AI bus je, tak bliká oranžová (nebo se tam dá nastavit cokoliv jiného, třeba i vypnutá světla). Nebo tak nějak podobně to bude fungovat. :D
Rilian
Moderátor a redaktor
Moderátor a redaktor
 
Příspěvky: 1222
Registrován: 27 dub 2011 16:28
Bydliště: Zeleneč

Re: [OMSI 2] Kojetice 2 (patch 2.2 z 25. 3. 2018)

Příspěvekod TheFloxiCz » 07 črc 2018 20:29

Náhodou už jsem na tom po vydání pracoval. Pak jsem na to ale vykašlal, protože jsem měl neustále problém s AI busy, které se většinou nechtěly z neznámého důvodu spawnovat. Zatím jsem s tím neměl nikde problém, až tady jsem na něj narazil.
TheFloxiCz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 1514
Registrován: 25 kvě 2014 22:21

Re: [OMSI 2] Kojetice 2 (patch 2.2 z 25. 3. 2018)

Příspěvekod rpopo » 07 črc 2018 20:30

Veľmi to v Kojeticiach chýba, veľmi by to oživilo nočné jazdenie, ale ak to je tak zložité, tak sa asi zaobídem aj bez toho.
Obrázek
Uživatelský avatar
rpopo
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2574
Registrován: 23 říj 2011 20:36
Bydliště: Košice

Re: [OMSI 2] Kojetice 2 (patch 2.2 z 25. 3. 2018)

Příspěvekod EuroŠvestka » 09 črc 2018 17:56

Je pravda že třeba u polikliniky (směr AN) člověk čeká v noci fakt dlouho a uplně zbytečně, protože tam projede tak jedno auto...
Слава Україні!
Uživatelský avatar
EuroŠvestka
Nový člen
Nový člen
 
Příspěvky: 17
Registrován: 01 dub 2018 15:07
Bydliště: Мукачево (UA) /Praha (CZE)

Předchozí

Zpět na Mapy a editor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Emty a 4 návštevníků