Rilian píše:Chtěl bych vás všechny ubezpečit, že stanovování jízdních dob mezi zastávkami jsme se věnovali a brali jsme v potaz i čas cca 20 sekund na odbavení v každé zastávce, tímto bych se tedy chtěl ohradit proti tvrzení, že jsme to počítali bez cestujících nebo zastavování v zastávkách, to mi nepřijde jako fér konstatování.
Já osobně nemám rád příliš dlouhé jízdní doby, vyčkávání na každé zastávce, jízda přesně na čas mi přijde dost nereálná, ale mým záměrem nebylo ani vytvořit nějakou závodní dráhu, to určitě ne. Je taky pravda, že někde jsou stanoveny delší doby na srovnání případného zpoždění, které ale nemají sloužit k tomu, abyste tam minutu stáli, spíš dorovnávají ty předchozí úseky, kde to vyšlo třeba na minutu a půl.
Dovedu si představit úseky s delší jízdní dobou, problém je ale v tom, že po takové úpravě by bylo třeba upravit kompletně všechny jízdní řády v editoru + by přestaly platit vozové jízdní řády. Pokud chcete být konstruktivně kritičtí, napište úseky, kde je dle vašeho názoru jízdní doba nevyhovující. Pokud uvidím, že se nějaké úseky opakují, promyslím to a až bych měl víc času (v horizontu letních prázdnin), mohl bych to kompletně upravit.
Ze začátku jsem také měl pocit, že jsou jízdní doby krátké, ale po pár kolech už si to nemyslím. Je třeba pouze dohánět čas tam, kde je to reálně možné. Pokud jste schopní (jak píšete) letět přes ty retardéry 65 km/h, jste s prominutím hovada. Já retardéry za žlíbkem projíždím 5-15 km/h, u DPS a SOŠ taky tak podobně a nemám se zpožděním větší problémy . Takže za mě bych jízdní doby nechal.