TOPlist

Textura silnice

Pokud máte problém týkající se hraní OMSI, sdělte ho zde.
Pravidla fóra
Pouze modrá obloha po načtení mapy? Mapu projeďte MapToolem, chybějící objekty a spliny napište do fóra Hledám. Pokud nic nechybí a máte pouze modrou oblohu, napište dotaz sem.

Přikládejte logfile (do tagu CODE).

Textura silnice

Příspěvekod Peťulínek » 14 pro 2019 18:08

Ahoj, nevíte jak na silnici (s průměrem 7m) s klasickou texturou zakládního asfaltu vložit texturu variet z Dolních Kounic tak aby byla v celé své délce a fungovalo na ní pohupování a skákání autobusu.

Popřípadě jesli někdo už 7m silnici s touto texturou nemá tak jestli bych mohl poprosit o její zaslání.

Děkuji dopředu za jakoukoliv odpověď
Dělám úplně všechno. Grafiku, hlášení i OMSI. :)
Uživatelský avatar
Peťulínek
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 386
Registrován: 16 črc 2018 11:38

Re: Textura silnice

Příspěvekod TheFloxiCz » 14 pro 2019 18:35

Ahoj, tato splina se dá celkem lehko upravit/vytvořit.
Nejdříve je potřeba vytvořit 7 metrovou splinu (v SplineEditoru je potřeba, aby textura nebyla rozdělená na části ale na celou délku -3.5 až +3.5). Ze základního Berlína musíme zkopírovat nebo použít tyto 3 soubory (za předpokladu, že nemáš vlastní cfg a surf): DDR_Asphalt_variety.bmp, DDR_Asphalt_variety.bmp.cfg a DDR_Asphalt_variety.bmp.surf. Všechny 3 soubory jsou důležité pro správnou funkci.
Nyní stačí ve SplineEditoru vložit tuto texturu na profil. Vložíme, uložíme, exportujeme.

Poté si otevřeneme vytvořenou splinu například v NotePadu++ nebo v textovém editoru, a najdeme si zápis:
== XXXX ==
[texture]
DDR_Asphalt_variety.bmp



K tomuto zápisu musíme ještě přidat ještě další zápis:
[patchwork_chain]
{length of one segment in m}
{chain of transitions}
{chain of weight factors}
{invertable? 0 / 1}



S pomocí [patchwork_chain] si můžeme určit, jak set textura rozdělí po délce spliny.
Výsledný zápis může tedy vypadat například nějak takto:
== XXXX ==
[texture]
DDR_Asphalt_variety.bmp

[patchwork_chain]
5
AAAAAABBACAADDAAA
3111113111113111
1111111111100011



Pokud jsi nijak neupravoval texturu a jiné věci, mělo by ti správně sedět nastavení výmolů ze souboru .surf. Je to možná složitější, takže v případě dalších otázek se klidně zeptej.

PS: Textury pravděpodobně nebudou přesně navazovat, pokud nahrazuješ již položenou splinu. Aby navazování textury fungovalo správně, bude potřeba postavit spliny od nova.
TheFloxiCz
Stálý člen
Stálý člen
 
Příspěvky: 2221
Registrován: 25 kvě 2014 22:21

Re: Textura silnice

Příspěvekod Peťulínek » 14 pro 2019 20:51

Děkuji moc, funguje
Dělám úplně všechno. Grafiku, hlášení i OMSI. :)
Uživatelský avatar
Peťulínek
Diskutující člen
Diskutující člen
 
Příspěvky: 386
Registrován: 16 črc 2018 11:38


Zpět na Poradna

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 21 návštevníků

cron