od TheFloxiCz » 14 pro 2019 18:35
Ahoj, tato splina se dá celkem lehko upravit/vytvořit.
Nejdříve je potřeba vytvořit 7 metrovou splinu (v SplineEditoru je potřeba, aby textura nebyla rozdělená na části ale na celou délku -3.5 až +3.5). Ze základního Berlína musíme zkopírovat nebo použít tyto 3 soubory (za předpokladu, že nemáš vlastní cfg a surf): DDR_Asphalt_variety.bmp, DDR_Asphalt_variety.bmp.cfg a DDR_Asphalt_variety.bmp.surf. Všechny 3 soubory jsou důležité pro správnou funkci.
Nyní stačí ve SplineEditoru vložit tuto texturu na profil. Vložíme, uložíme, exportujeme.
Poté si otevřeneme vytvořenou splinu například v NotePadu++ nebo v textovém editoru, a najdeme si zápis:
== XXXX ==
[texture]
DDR_Asphalt_variety.bmp
K tomuto zápisu musíme ještě přidat ještě další zápis:
[patchwork_chain]
{length of one segment in m}
{chain of transitions}
{chain of weight factors}
{invertable? 0 / 1}
S pomocí [patchwork_chain] si můžeme určit, jak set textura rozdělí po délce spliny.
Výsledný zápis může tedy vypadat například nějak takto:
== XXXX ==
[texture]
DDR_Asphalt_variety.bmp
[patchwork_chain]
5
AAAAAABBACAADDAAA
3111113111113111
1111111111100011
Pokud jsi nijak neupravoval texturu a jiné věci, mělo by ti správně sedět nastavení výmolů ze souboru .surf. Je to možná složitější, takže v případě dalších otázek se klidně zeptej.
PS: Textury pravděpodobně nebudou přesně navazovat, pokud nahrazuješ již položenou splinu. Aby navazování textury fungovalo správně, bude potřeba postavit spliny od nova.